Reklamace bez starostí
Pokud jste zboží zakoupili prostřednictvím našeho e-shopu a na výrobku se během jeho záruční lhůty vyskytla vada, kvůli které je potřeba nyní zboží reklamovat - s námi nemusíte nikam jezdit a vyčkávat dlouhé fronty na poště a zároveň se vyhnete složitému "papírování" a převodu nákladů na uplatnění reklamace.
O svoz se postaráme sami a na naše náklady. Tato služba je dostupná pouze v rámci České republiky.
Co pro tuto službu udělat?
- Jednoduše klikněte, vyplňte a odešlete nám tento předvyplněný e-mail: inna@inna-kt.cz
- Reklamované zboží zabalte a přiložte vytištěnou kopii výše uvedeného e-mailu (nebo formuláře viz. níže)
- Pokud ve formuláři neuvedete číslo nákupního dokladu, přiložte jeho kopii.
- Na základě přijetí výše uvedeného e-mailu Váš požadavek potvrdíme a objednáme svoz GLS na zadanou adresu.
- Po přijetí vadného výrobku na náš sklad proběhne reklamační řízení dle platné legislativy ČR
- Po vyřízení reklamace výrobek opět na naše náklady zašleme zpět na Vámi určené místo.
UPOZORNĚNÍ A PODMÍNKY:
1. Zboží je potřeba řádně a správně zabalit - veškeré informace o správném zabalení zásilek zde: GLS - Balení zásilek
2. Ze služby jsou vyloučeny veškeré výrobky (např. čerpadla,kompresory, motorové stroje atd.), ze kterých nebyly úplně odstraněny a odčerpány všechny provozní nebo zůstatkové kapaliny - olej, benzín, voda apod. !!!
3. Zákazník přebírá veškerou odpovědost za škody způsobené na zboží a za všechny škody způsobené třetím stranám nespravným zabalením zásilky. (zejména viz. bod číslo 2.).
4. Škody na výrobku způsobené nedostatečným zabalením zásilky nebudou řešeny v rámci záruky.
5. Při nedostatečném nebo nesprávném zabalení zásilky má objednaná přepravní služba právo takovou zásilku nepřevzít do přepravy. V tomto případě zákazník doručí zboží k reklamaci na vlastní náklady.
6. V případě zmaření objednaného svozu a nepředání zásilky přepravní službě (nepřítomnost na adrese, nekompletní nebo chybně uvedené kontaktní údaje apod.) zákazník doručí zboží k reklamaci na vlastní náklady.
7. V případě, že k reklamovanému zboží nebudeme mít k dispozici veškeré následující potřebné údaje: číslo nákupního dokladu nebo objednávky (případně jiný jednoznačný identifikátor) a popis závady - bude reklamace automaticky zamítnuta nebo budeme čekat na dodání těchto údajů.
Vzorový předvyplněný formulář:
Dobrý den,
tímto souhlasím s podmínkami služby zajištění svozu na reklamované zboží uvedených na www.inna-kt.cz/obchodni-podminky/reklamace/ a objednávám svoz na reklamované zboží.
Číslo nákupního dokladu (nebo objednávky):
Reklamované zboží:
Podrobný popis závady:
Kontaktní osoba:
Telefon:
E-mail:
Adresa pro nakládku:
Adresa pro zaslání vyřízené reklamace (pokud se liší od adresy nakládky):
Jméno objednavatele svozu: